Winkelwagen - Subtotal:€ 0,00
Hulp nodig? Contacteer ons

Verzenden en retours

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

België:

Bij een bestelling vanaf € 75,00 (inclusief BTW) betaalt u geen verzendkosten.   Indien uw totaalbedrag (inclusief BTW) kleiner is dan € 75,00 betaalt u slechts een bijdrage van € 3,99.

Nederland:

Bij een bestelling vanaf € 75,00 (inclusief BTW) betaalt u geen verzendkosten.   Indien uw totaalbedrag (inclusief BTW) kleiner is dan € 75,00 betaalt u slechts een bijdrage van € 3,99.

Europa:

€ 3,99, ongeacht het bedrag van de bestelling

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Wij doen ons uiterste best om u het pakketje de volgende werkdag te bezorgen.
Indien u voor 16:00 u bestelt, wordt dit in 95% van de gevallen de volgende werkdag geleverd. Bij drukke periodes kan dit 2 werkdagen duren.

Ophalen in onze winkel:

Ophalen in onze winkel is helaas niet mogelijk, de webshop staat los van onze winkel.

Wat is de levertermijn ?

Als er iets bij je bestelling zit dat niet direct geleverd kan worden kan de verzendtijd langer duren. We laten je dit zo snel mogelijk weten via e-mail.

Als het artikel op voorraad is gelden volgende levertermijnen :

België :

Als jouw aankoop direct betaald werd via Bancontact, Ideal, Visa, …en op stock is, wordt deze binnen 1 - 2 werkdagen geleverd.
Indien een artikel niet meer op voorraad is,kan het iets langer duren.
 

 

Nederland & andere landen :

Voor Nederland reken je op minstens op 2-3 dagen levertijd.
In sommige landen kan de levertijd oplopen tot 30 dagen.

Waar blijft mijn bestelling ?

Heb je je bestelling na de beloofde leverdatum nog niet ontvangen, dan zou je een mededeling gekregen moeten hebben over een eventuele vertraging. Het kan zijn dat je bestelling niet in voorraad is of alleen maar iets vertraagd is vanwege een grote drukte bij Bpost.

Heb je langer dan 7 dagen op je bestelling gewacht en niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is !

Wat als ik niet thuis ben ?

Ben je niet thuis? Dan steekt de postbode een kaartje in de bus met het adres waar je jouw bestelling kan gaan ophalen. Je neemt best het kaartje mee naar het postkantoor.
De postbode zal het pakketje dus niet voor de voordeur achterlaten als je er niet bent.

Hoe weet ik of mijn pakje is aangekomen in mijn afhaalpunt of postkantoor ?

Zodra jouw bestelling is toegekomen zal je een e-mail of sms van bpost ontvangen. Vergeet je identiteitskaart niet mee te nemen als je jouw bestelling gaat ophalen.

 

Hoeveel bedragen de retourkosten en hoe gaat dit te werk?

Indien u niet tevreden bent met uw aankoop kunt u deze binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen.
U dient zelf het pakje naar ons terug te sturen.
Reeds betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald, enkel het bedrag van het teruggestuurde artikel(s).

Indien er een probleem is met het artikel, gelieve ons eerst hiervan op de hoogte te brengen via e-mail: info@xtasa.be alvorens terug te sturen.

Na ontvangst van uw pakket, wordt het aankoopbedrag binnen de 14 werkdagen terugbetaald.

Opgelet: volgende artikelen worden niet teruggenomen:
- beschadigde artikelen
- reeds gebruikte artikelen
- artikelen waar het etiket niet meer aanwezig is
- bevuilde artikelen of artikelen die geuren van parfum of dergelijke bevatten
- artikelen die door hun aard niet kunnen teruggezonden worden
- artikelen die op maat van de klant gemaakt zijn
- onvolledige artikelen

 

Antwoord niet gevonden op uw vraag ?
Aarzel niet om ons te contacteren : info@xtasa.be